woensdag 16 juni 2010

New Dawn Tribute

Het wordt weer eens tijd sokken te laten zien. En wàt voor sokken! Toen het patroon me onder ogen kwam, was ik meteen verkocht. Ze zijn ontworpen door Brenda Patipa en heten eigenlijk alleen Tribute. Omdat ik de rose wol van Fortissima Socka zo op de kleur van de New Dawn roos vind lijken, heb ik mijn derde paar kantsokken ook maar zo genoemd. Het was de bedoeling de sokken samen met die prachtige rozen op de foto te zetten, ware het niet dat Moeder Natuur met tonen van al haar wonderen dit jaar wat aan de late kant is. Dan maar plaatjes van internet plukken; ik wilde niet langer wachten om deze creatie op mijn blog te zetten.
En ik blijf het maar leuk vinden, dat sokkenbreien...... ;-)

8 opmerkingen:

  1. oh oh oh Wat mooi.Vooral de foto.Lacesokken gaan er bij mij ook wel in.De kleur is ook zo mooi werd er gelijk vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige compilatie, maar bovenal meer dan prachtige sokken, je mooiste tot nog toe (in mijn belevening dan he ;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto-collage!Ik zit heel erg te genieten! Hier bloeit de Dawn al wel, net op tijd voor de verjaardag van onze dochter die naar deze roos vernoemd is.
    Groeten vanuit de breikeuken, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat mooi !! Om jaloers op tezijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty's zijn dit geworden zeg.
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super sokken en die lieve kleur ook. Prachtig inderdaad die foto's

    BeantwoordenVerwijderen