woensdag 19 mei 2010

Bont en blauwe Jetty 's

Toen Bram in februari zijn Brambo 's van mij kreeg voor z'n 70ste verjaardag, zag ik zijn vrouw Jetty al met begerige blikken naar die sokken kijken....;-)
Uit betrouwbare bron weet ik dat zij die sokken ook regelmatig aantrekt om lekkere warme voeten te hebben op de koude avonden op de camping. Nu wil het toeval dat ook Jetty binnenkort haar verjaardag viert en omdat het nú nog behoorlijk koud is 's avonds, heb ik vandaag een speciale koerier opdracht gegeven (nou ja, gevraagd) deze Jetty 's alvast bij haar te bezorgen. Onlangs had ze zelf via de computer uit mijn stash op Ravelry dit wolletje uitgezocht en zie hier het resusltaat! Het bont en blauwe Regia Square Color garen zorgde zelf voor de vrolijke streepjes, dus een simpel (en snel) 7/1 ribje volstond.
Dat je ze maar vaak en nog lang mag dragen lieverd!

Het komende weekend zijn we met vrienden op pad met de caravan. Tuurlijk niet zonder breiwerk...., maar wat mee te nemen? De Clandestine kantsokken van Cookie A (hmm, een foutje is snel gemaakt) of toch maar de simpele verjaardagssokken voor ús Heit (kan ik ondertussen gezellig bijpraten)? De clapotis is ook een optie.... of misschien: een olifant?

4 opmerkingen:

  1. Leuke sokken met die kleurtjes, als je tegelijk gaat praten dan zou ik het wel weten, iets makkelijks en je bent tenslotte een beetje met vakantie toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken Aal.Ik zou iets makkelijks mee nemen zoals je clamawotes hoef je niet zo na te denken.Plezierig lang weekeinde met veel zon.Dan hebben wij t ook (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende sokken weer, en precies de kleurtjes die ik waardeer, helaas ik heet geen Jetty! Ik zou de sokken voor heit meenemen én lege breinaalden! Je weet nooit waar nieuwe wolletjes op de loer liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen