woensdag 7 juli 2010

R-sokkies deel II

De R-sokkies gaan hier als een trein. Dit keer niet van restjes, maar gewoon bollen uit de voorraad (moet binnenkort wel weer aangevuld worden natuurlijk....;-)).
De groen met geel/oranje/rose sokken in maat 34/35 zijn gemaakt van Scheepjes Invincta Coloris. In een opwelling gekocht, maar afgekeurd door kleinzoonlief omdat er ROSE in zit..... "Zulke sokken ga ik echt niet aandoen hoor Bep, rose is voor meiden!". Nou, duidelijk.
Het 50 grams Regia Jaquard bolletje kreeg ik van m'n jongste dochter op Moederdag. Deze maat 32/33 kon er na wat puzzelen precies uit gemaakt worden en werden -net als de groentjes- weer 'identical twins'.

De volgende 3 paren voor Roemeniƫ zijn ook klaar en af en toe denk ik....10, 10, 10.......

To be continued!

3 opmerkingen:

  1. Jij gaat ook als een speer.En wat zijn ze weer mooi.Wat je beppezegger betreft hij heeft wel gelijk rose is voor meisjes hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer mooie sokken.
    Ik brei ook voor Roemenie,spannend he als je ze breid van restjes,heb ik genoeg of niet.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als een speer? Je bent een regelrecht moordwapen als je breinaalden vast hebt! Die 100 hoef je pas in december af te hebben, niet nog voor je vakantie!!! Maarre mooie sokken en prachtige foto's er van ;)

    BeantwoordenVerwijderen